۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
به وب سایت منطقه پنج شهرداری رشت خوش آمدید
آغازاجرای پروژه بهسازی و اصلاح هندسی بلوار شهید بهشتی حد فاصل ورودی خیابان جماران تا چهار راه حشمت در منطقه5 شهرداری رشت 1400/07/17
آغازاجرای پروژه بهسازی و اصلاح هندسی بلوار شهید بهشتی حد فاصل ورودی خیابان جماران تا چهار راه حشمت در منطقه5 شهرداری رشت
 
 
گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی: 
آغازاجرای پروژه بهسازی و اصلاح هندسی بلوار شهید بهشتی حد فاصل ورودی خیابان جماران تا چهار راه حشمت در منطقه5 شهرداری رشت .
علی مقصودی مدیر منطقه5 شهرداری رشت در اینخصوص اعلام نمودند این پروژه که بطول 500 متر وعرض 12 متر در حال اجرا میباشد با توجه به سال‌های متمادی و آسیب هایی که به فضای سبز و پیاده رو و جداول در مسیر مورد اشاره وارد شده بود پروژه مذکور در دستور کار قرار گرفت.
ایشان اعلام نمودند که در نقشه های تهیه شده برای اجرای این پروژه مسیر لاین دوچرخه سواری و همچنین باز آفرینی و بهسازی فضای سبز و پیاده روسازی مجدد وجدول گذاری تعریف شده است .
در ادامه ایشان گفتند ضمن اینکه طرح مورد اشاره با ملاحضات ترافیکی و حمل ونقل جهت افزایش عرض معبر در مسیر اجرای پروژه طراحی گردیده ،این نوید به همشهریان عزیز داده خواهد شد که به امید خداوند در حداقل ترین زمان ممکن نیز اتمام عملیات اعلام و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
تعداد بازدید: 207
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal