۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
به وب سایت منطقه پنج شهرداری رشت خوش آمدید
در دیدار رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی رشت با مدیر منطقه 5 مطرح شد؛ 1401/11/06
در دیدار رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی رشت با مدیر منطقه 5 مطرح شد؛
 
 
 
 
 
در دیدار رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی رشت با مدیر منطقه 5 مطرح شد؛ 

- پیگیری وبرآورد لوله گذاری آبهای سطحی.
-پیش بینی خرید مصالح عمرانی برای سال1402
- برآورد نیازهای عمرانی
-شناسایی محلات بافت فرسوده  جهت تخفیف 70 درصدی صدور پروانه
-  لزوم رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار 
-  ایجاد فضاهای جدید برای شهروندان به منظور رفاه بیشتر
-   روکش آسفالت با حجم 4500 متر مربع در خیابان 11 بیانی 

به گزارش امور ارتباطات منطقه 5 شهرداری رشت، صبح روز چهارشنبه 5 بهمن 1401 مهندس مهدی نوری هریس رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی ضمن دیدار با دکتر سید مهدی طبائی مدیر منطقه 5 در خصوص اقدامات، برنامه های مختلف این منطقه گفتگو کردند.

مهندس نوری در دیدار با دکتر طبائی مدیر منطقه 5  ضمن اطلاع از اقدامات عمرانی صورت گرفته و در دست اقدام، همچنین بر لزوم رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار تاکید کرد. 

وی با بیان اینکه کمبود ها، محرومیت ها و مشکلات شهری در منطقه باید با سرعت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد، عنوان کرد: توسعه محلات با مشارکت مردم در برنامه های مدیریت شهری ضرورتی انکار ناپذیر است که باید از سوی مدیریت شهری  جدی گرفته شود. 

 مهدی نوری افزود: مدیریتی پویا و خلاق خواهد بود که کاملاً از محدوده تحت مدیریت خود با خبر باشد
وی خاطرنشان کرد:  بازدید روزانه از تمام سطح منطقه و آگاهی داشتن از مشکلات روزمره شهروندان باعث موفقیت مدیریت شهری در سطح مناطق شهری خواهد شد.
سید مهدی طبائی مدیر منطقه 5 شهرداری رشت اذعان کرد: از روز اول محول شدن مسئولیت منطقه، با کمک و همراهی همکاران در شهرداری دنبال رفع مشکلات و موانع در سطح منطقه و ایجاد فضاهای جدید برای شهروندان به منظور رفاه بیشتر آنان بوده ایم. 

وی از مهمترین اقدامات انجام شده در ماهای اخیر را  احداث سرعتکاه در مسیر جاده تهران،  آسفالت کوچه های محدوده قلعه سرا، بستر سازی و پیاده رو  سازی مقابل پارک ابن سینا در پل طالشان و همچنین روکش آسفالت خیابان 11 بیانی با حجم 4500 متر مربع آسفالت  را نام برد.
وی مهمترین برنامه های مدیریت شهری را افزایش کیفیت محلات،  هویت بخشی و حس آشتی با محلات در سطح منطقه، همچنین ایجاد فضاهای شهری جدید جهت حضور شهروندان و ایجاد نشاط بین آنها،  محوطه سازی و ایجاد فضای سبز، نظم دادن به ساخت و ساز و جلوگیری از تخلفات ساختمانی بیان و اعلام امیدواری کرد که شورای اسلامی شهر رشت مدیریت شهری را در این اهداف حمایت و پشتیبانی نماید.
تعداد بازدید: 25
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal